Riktigt fin dag =)

Jag och Cornelia har varit tillsammans i två månader nu =) Tack fisen, det har varit två sjukt underbara månader! Sen ringde brorsan och berättade att han och pernilla "eller nu hur det stavas" Blev tillsammans 16de =) Ett stort grattis till dem från Huskvarna <3  Nu ska jag dra in till stan! Conrleia kommer hem från Borås nu "have a najs day" 

                                                                                                                                             /Andreas 


Kommentarer
Postat av: marcus

tack bror <333 graattis till era två månader tsm<33 livet ut för er<33

2010-01-17 @ 16:19:42
URL: http://jonkopingsstoltheter.blogg.se/
Postat av: bror <3

Du är bäst bror =) Jag önskar det håller så länge. jag ska göra allt jag kan. jag har verkligen hittat rätta kärleken nu (F)(L)

2010-01-20 @ 07:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0